Witaj na naszym forum!

Tutaj możesz sprawdzać opinie o kontrahentach, wymieniać się wiedzą i doświadczeniem i odbywać ciekawe dyskusje z ludźmi z branży transportowej. Aby móc dodawać wątki i komentarze i mieć pełen dostęp do wszystkich działów forum, zaloguj się na TransPlace.

Trasnsplace.eu
Wróć
Temat: ViaToll złodzieje !!!

Nie ma jeszcze postów w tym temacie.

L. C. Firma Uslugowo Produkcyjno Handlowa Bucker Leszek Czerpak
16:31 20.09.2011
:)
G. S. AL-WO Szczotka Spółka Jawna
12:37 02.10.2011
01.10.2011 r nalicza podwójnie (Bielany Wrocławskie => Sośnica)
T. D. Dranka Tomasz Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Tompol
19:04 02.10.2011
Witam Wszystkich ! mam tylko jedno auto (do 12 DMC) , którym sam powoże i robię około 5 tys km miesięcznie i coś mi ostatnio nie pasowało gdyż wjechałem na A 4 w Kątach Wr (mając na koncie 190 zł ) . a wyjechałem w Gliwicach (około 170 km) i z kąta zabrało mi okioło 130 zł. Po powrocie do domu i po wejściu w swoje konto osłupiałem , dwa razy naliczona opłata w o jednym czasie zacząłem więc kopać do początku i odkryłem kilka takich podwójnych naliczeń na kwotę łączną około 450 zł ale to nie koniec niespodzianek !!!! wku...... nie moje osiągło ZENITU !!! jak odkryłem jaszcze inną ciekawą rzecz ! płacąć kartą płatniczą kwota doładowania nie pojawia się na moim koncie VIATOL a w wyciągach z banku mam potwierdzenie zapłaty POPROSTU SZOOOOK !!!!! Jak tak będą naliczać to w dwa lata bęziemy mieli lepsze i owiele więcaj autosrad niż Niemcy, a zreszą ile by nie było kasy to i tak zawsze się dowiemy ,że " jest brak pieniędzy na drogi albo to wina TIRÓW które niszczą drogi" szkoda gadać ! Pozdrawiam i życzę miłego sprawdzania salda konta na : http://www.viatoll.pl/pl zakładka : Transakcja poboru opłat i oczywiście pisania reklamacji !
A. G. PPHU Edyta Kućmierz-Gołąb
19:03 05.10.2011
5.10.2011 BIELANY WROCŁAWSKIE LICZY x 2
M. G. PTH Amigo Andrzej Gołębiewski
18:22 06.10.2011
zgadza sie na A4 Bielany Wrocławskie juz od 2 tygodni liczy podwójnie, a w dniu 06.10.2011 auto jechało Bielany Wr.-Opole, a policzono Bielany - Dąbrowa Górnicza i to jeszcze x2

Edytowano 6.10.2011 o godzinie 18:22:30 przez Mirosława Gołębiewska
L. C. Firma Uslugowo Produkcyjno Handlowa Bucker Leszek Czerpak
14:44 10.10.2011
zgadza sie na A4 Bielany Wrocławskie juz od 2 tygodni liczy podwójnie, a w dniu 06.10.2011 auto jechało Bielany Wr.-Opole, a policzono Bielany - Dąbrowa Górnicza i to jeszcze x2

w dodatku przesyłane to jest z bramki , występuje dwa razy ten sam zapis ,
to muszą być te bramki wadliwe w rejonie Bielan wrocławskich , bo w kazdym kierunku zbiera ...
dokłądnie to Bielany Wroclawskie – Prady, Prady -- Bielany Wroclawskie, Krajków -- Bielany Wroclawskie, Prady – Brzezimierz , Brzezimierz – Prady , Bielany Wroclawskie – Krajków , Brzezimierz – Sosnica

;)

Edytowano 10.10.2011 o godzinie 14:46:21 przez Leszek Czerpak
M. B. PHU Budmark Józef Budzik
15:18 11.10.2011
i chyba jeszcze Kleszczów -- Brzezimierz, bo patrzę na zestawienie i widzę podwójnie a nic jeszcze dzisiaj nie piłem :)
S. K. Sławomir Kołsut Transkol
8:53 14.10.2011
Dostałem ostatnio dwa pisma z inspekcji ze toczy się postępowanie przeciwko mnie za niezapłacone 2 bramki./ Kazde pismo oddzielnie na każdą bramkę / Nigdy nie brakowało mi srodków na koncie i sam nie wiem dlaczego tak sie mogło stać. Dodam że były to dwie ostatnie bramki przejechane w danym dniu.Sprawdziłem operacje i przed tymi pechowymi bramkami i po ich przejechaniu odpowiednią kasę na koncie miałem. Czy mial ktoś podobną sytuację może ?,

Edytowano 15.10.2011 o godzinie 9:23:24 przez Sławomir Kolsut
M. G. PTH Amigo Andrzej Gołębiewski
11:30 29.12.2011
heh. my tez dostalismy wczoraj z GITD wezwanie o wskazanie kierujacego pojazdem za nieuiszczenie opłaty elektronicznej z sierpnia. Co najsmiesniejsze jest to ze, zrobiłam wydruk z dnia poprzedniego i z dnia niby nieopłaconego i saldo środków jest i to wysokie, mało tego na nocie obciążeniowej z viatolla była pobrana opłata na wskazany pojazd ( nawet kwota sie zgadza z przeliczeniem przez kalkujator myta)
Dodzwonic sie do Biura elektronicznego poboru opłat w GITD nie można
Czy ktos juz wyjasnial taka sytuajcę?
T. J. PHU Atlantis s.c. Jaworski Andrzej i Tomasz
12:43 29.12.2011
heh. my tez dostalismy wczoraj z GITD wezwanie o wskazanie kierujacego pojazdem za nieuiszczenie opłaty elektronicznej z sierpnia. Co najsmiesniejsze jest to ze, zrobiłam wydruk z dnia poprzedniego i z dnia niby nieopłaconego i saldo środków jest i to wysokie, mało tego na nocie obciążeniowej z viatolla była pobrana opłata na wskazany pojazd ( nawet kwota sie zgadza z przeliczeniem przez kalkujator myta)
Dodzwonic sie do Biura elektronicznego poboru opłat w GITD nie można
Czy ktos juz wyjasnial taka sytuajcę?

Tak, ja miałem podobną sytuację, napisałem odwołanie, musi się Pani zastosować do terminu w którym jest możliwe odwołanie, bo inaczej po jabłkach. A było to już ok. 3tyg temu i na razie cisza nic nie dostałem zwrotnie, sytuacja była taka sama środki były na koncie, opłata pobrała się z tych środków, a oni twierdzili że nie było środków :) Bałagan jak ch... tam jest!
M. D. Spedycja Golden Sp.j. Int. Tr. Exp. Imp. A. Pietryszyn D. Dziedzic
14:09 29.12.2011
No to jest nas wiecej .... widze ze GITD bedzie teraz marnować tony papieru . ja do tej pory dostałem 3 wezwania oczywiscie wszystkie bezpodstawne :) . na ogarnięcie jednego trzeba około 30 minut , bo strona via tolla sie srednio 5-6 razy zwiesza przy sprawdzaniu . wiec jak mi beda dalej takie cuda wysyłac .. to chyba trzeba bedzie kogoś na 1/2 etatu przyjać do obsługi pism z GITD. Rewelacja po prostu
Życzę wszystkim ciepliwosci po nowym roku , bo do tego będa potrzebne spore jej pokłądy
P. B. Profesional Piotr Badawika
14:54 29.12.2011
Ja też dostałem pierwsze pismo o teoretycznym braku środków na koncie. KAPSCH twierdzi, że ma 10 dni na przysłanie oficjalnej odpowiedzi o dodatnim stanie konta. To cyrkowe sytuacje zabierające czas! Transportowcy są jak bydło... przegania się nas po oborze od ściany do ściany a i niedługo nawet listonosz będzie mógł nas skontrolować/nałożyć karę/żadać wyjaśnień. Dziwię się, że tak wielu z nas dalej uparło się, że nie umieją niczego innego robić w życiu jak tylko świadczyć usługi transportowe.

Z cyrku w Charkowie uciekł niedźwiedź. Całe miasto poruszone. Policjanci uganiają się po ulicach z gotowymi do strzału karabinami. Chodnikiem biegnie wystraszony Żyd. Kupiec z przeciwka zastępuje mu drogę:- Dokąd tak śpieszysz?- Niedźwiedź!… Cyrk!…Policja!… Strzelby!…- Więc dlaczego uciekasz? – dziwi się kupiec. – Przecież nie jesteś niedź-wiedziem?- To prawda… Ale zanim ktoś się zorientuje, zastrzelą Żyda… A potem idź i udowadniaj, że to nie ty jesteś niedźwiedziem.
R. S. Aldaro Robert Sadowski
15:50 29.12.2011
Ja też dostałem pierwsze pismo o teoretycznym braku środków na koncie. KAPSCH twierdzi, że ma 10 dni na przysłanie oficjalnej odpowiedzi o dodatnim stanie konta. To cyrkowe sytuacje zabierające czas! Transportowcy są jak bydło... przegania się nas po oborze od ściany do ściany a i niedługo nawet listonosz będzie mógł nas skontrolować/nałożyć karę/żadać wyjaśnień. Dziwię się, że tak wielu z nas dalej uparło się, że nie umieją niczego innego robić w życiu jak tylko świadczyć usługi transportowe.

Z cyrku w Charkowie uciekł niedźwiedź. Całe miasto poruszone. Policjanci uganiają się po ulicach z gotowymi do strzału karabinami. Chodnikiem biegnie wystraszony Żyd. Kupiec z przeciwka zastępuje mu drogę:- Dokąd tak śpieszysz?- Niedźwiedź!… Cyrk!…Policja!… Strzelby!…- Więc dlaczego uciekasz? – dziwi się kupiec. – Przecież nie jesteś niedź-wiedziem?- To prawda… Ale zanim ktoś się zorientuje, zastrzelą Żyda… A potem idź i udowadniaj, że to nie ty jesteś niedźwiedziem.

Panie Piotrze ja się właśnie czuję jak ten żyd, wszczęto wobec mnie postępowanie za brak skasowanej bramki za UWAGA 35 groszy!!! za cały dzień potrąciło 26 zł ale ja na pewno kombinowałem z bramką za 35gr nie wspominając że mam płatność odroczoną gdzie zgodnie z umową(W.A.G) nie ma prawa zabraknąć srodków na urządzeniu
M. G. PTH Amigo Andrzej Gołębiewski
16:48 29.12.2011
ciekawe ile państwo zapłaci kosztów za ten cały burdel, zreszta to nie panstwo tylko zwykły szary podatnik, TOTALNY BURDEL!
A. J. Maciej Jakubowski
9:35 30.12.2011
Przeczytałem Państwa wpisy i widzę same negatywy. Czyżby spodziewali się Państwo że wszystko będzie działać sprawnie , uczciwie? Jakie przesłanki upoważniały Państwa do optymizmu? Proponuję krótką zabawę . Wpisujmy działania któregokolwiek Rzadu przez ostatnie 20 lat które rzeczyiście wspierały przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględnieniem transportowców.Czy znajdzie sie trochę miodu na moje schorowane serce?
R. P. Frachter-Logistic s.c. Joanna Mariańczyk-Przybysz, Damian Przybysz
10:35 30.12.2011
wtedy wyjdzie na to ,że najlepiej było za komuny
M. Ś. FHU Pretor Mariusz Świstak
15:53 19.06.2012
Witam
Dostalem pismo z GITD aby wskazac kierujacego pojazdem i nieuiszczenie oplaty elektronicznej.
Czy juz ktos sie odwolywal?
W jaki sposob to zrobic.
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Mariusz
P. G. UTC Teterycz Jan
16:09 19.06.2012
Ktos tu pisał jek sie odwoływał prosze poszukac
wazne chyba było zeby im zaznaczc w pismie zeby wstrzymali decyzje do wyjasnienia
tu troche było
http://www.trans.info/message/view/14798/e_myto___nie_daj_sie_okrasc.html
Witam
Dostalem pismo z GITD aby wskazac kierujacego pojazdem i nieuiszczenie oplaty elektronicznej.
Czy juz ktos sie odwolywal?
W jaki sposob to zrobic.
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Mariusz